Sări la conţinut

Never Think-capitolele 14 si 15

V 20, PM

Ochii mi-au sclipitde bucurie can am vazut azi capitolul 15 din „Never Think” : „Take Me To The Sky”

Probabil va intrebati de ce nu am comentat capitolul14: din simplul motiv ca voiamsa astept sa vad cum decurge intalnirea.

E un contrast destul de evident….daca pe Emilya refuzat-o, faptul ca a acceptat-o pe Asalia arata ca el chir o admira si nutreste ceva sentimente pentru ea.

Nu pot decat sa remarc inca o data latura sensibila si protectoare a lui Rob. Serios Eve, ai creat un Rob de care ne-am indragostit toate!

Capitolele sunt geniale si perspectiva Asalieieste destul de interesanta….Tot ce pot spera este ca Rob sa ii mai tempereze putin comportamentul.

De altfel, detectiva din mine a remarcat ceva:

Fac să pară că mă deranjează. N-aş putea să recunosc că de fapt mă bucur că sunt băgată în seamă de presă. Eu – vedeta cu normă întreagă, nu fac nimic cu adevărat important, despre care să se poată scrie în revistele serioase. Nu cânt, nu joc în filme, nu ajut copiii înfometaţi din lumea a treia şi nici măcar animalele fără stăpân. Sunt faimoasa doar pentru că familia mea e faimoasă. Despre ce altceva ar putea să scrie săracii reporteri înafară de relaţiile mele, ţinutele mele şi petrecerile la care mă duc ?

Imi suna numai mie a un fel de Paris Hilton? : ))

Oricum, nu pot decat sa spun ca abia astept sa primim si continuarea. Si multumim Eve ca ai reusit sa-l scrii si a-l postezi 🙂

2 comentarii leave one →
  1. Andreea2037 permalink
    V 59, PM 5:59 pm

    Buna:) Eu iti vizitez site-ul de cate ori pot, si imi pare rau ca nu prea am timp:( Dar nu asta conteaza. Vroiam sa-ti mai spun de ceva timp, de ce nu ai facut un post pentru capitolele 16 si 17? Fara suparare:”>
    Si asa cum stii si tu, sunt fana Never Think:) Asa ca mereu mi-a placut ideea site-ului:)

Lasă un comentariu